SSブログ

【003】Shonan Marathon [Todd's information]

Shonan Marathon


On March 18th, I biked the length of the first ever Shonan
Marathon Course supporting my friend who took part in the race. It was Shonan's shining moment. I saw "Q-chan" and felt the power and beauty of the Shonan Coast, including the former Prime Minister's home in Oiso. what a remarkable day it was! Next year, see you there.

湘南マラソン
 私は3月18日の湘南マラソンに自転車で駆けつけて、レースに参加した友人をサポートしました。湘南の輝く時でした。私はQちゃんに会い、湘南海岸の
力と美しさを感じました。大磯の故吉田首相の家もです。何とすばらしい日だったことでしょう! 来年もそこでお会いしましょう。


nice!(0)  コメント(0)  トラックバック(0) 

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

【002】Tokyo Marathon【004】2007 Lake Toya .. ブログトップ

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。