SSブログ

【006】1st California trip with my wife (Summer, 2007) [Todd's information]


4) My Mom and Dad w/ Catalina Island painting in the background.
カタリナ島が描かれてる絵を背景に私の両親と一緒の写真です。p>


3) Sofia, my Mom's Himalayan blue cream colored 12 year old cat. She's old but frisky! She never forgets me, either.
3) ソフィア、私の母が飼っている12歳のブルークリーム色のヒマラヤン猫です。年をとっていますが、元気です。”私を決して忘れたことがありません。”


2) Catalina Island, a small island a 1 hour ferry boat ride off the California coast that boasts
unique wildlife, no cars(golf carts only), and no chain hotels or restaurants and a European feel. I loved it. カタリーナ島、カリフォルニア海岸からフェリーボートで1時間の小さな島です。ユニークな野生動物や、車はなく(ゴルフカートのみ可)、チェーンホテルやレストランもないことが誇っています。つまりヨーロッパの感じがするのです。私はここがとても好きです。

In Summer 2007 I visited my hometown for my High School 20th reunion. 1) I went to Disneyland for 20th something time,
2007年の夏、私は高校の20周年同窓会のために故郷を訪ねました。二十数年ぶりにディズニーランドに行きました。


nice!(0)  コメント(0)  トラックバック(0) 

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。